Markkinointitarkoitukseen käytettävien kuvien laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. Kaikki kuvamateriaali ei ole kovin hyvin markkinointiin soveltuvaa laatunsa vuoksi. Huonolaatuiset kuvat ovat usein väärin tai huonosti valottuneita, koko on pieni tai kohinaa on paljon (kuva on ”suhruinen”). Laadultaan hyvä raakakuva on tärkeä osa hyvin toteutettua mainontaa (huom. myös laadukkaat raakakuvat tarvitsevat silti hieman käsittelyä!).

Markkinointimateriaalien kanssa kannattaa huomioida myös muut painokelpoisuuteen liittyvät ominaisuudet, kuten värinhallinta (RGB- ja CMYK-värijärjestelmät, erilaiset väriprofiilit) ja muut painokelpoisuuteen liittyvät vaatimukset, mm. resoluutio.

Elämän tärkeiden hetkien kuvat

Arjen tilanteissa parhaat tilannekuvat usein syntyvät hetkinä, jolloin kuvan ottamiseen on aikaa ehkä korkeintaan muutama sekunti. Silloin ei välttämättä ehdi tarkistamaan kameran tai kännykkäkameran asetuksia. Kuvankäsittelyllä voi kuitenkin myös heikompilaatuisestakin väärin valottuneesta kuvasta saada kohtuullisen. Parasta on arvioida kuvakohtaisesti, mitä aineistolle pystytään tekemään. Jos siis elämäsi tärkeän tilaisuuden tai tilanteen kuvat kaipaisivat käsittelyä, pyydä arviota kuvistasi.

Kokemusta vaativastakin sävysäädöstä

Vuosien kokemuksella IdeaTaskulta onnistuu vaativammatkin sävysäädöt. Kysy myös erikoiskuvankäsittelypalveluja (retusoinnit, päivämäärien poistot, yhdistämiset ym.)!

Tuntihinta palvelulle on 52 €/h + alv 24 %.  Voit myös pyytää tarjousta.