On tärkeää kiinnittää huomiota siihen, mitä sanoo ja miten sanoo. Tekstin olisi oltava eloisaa, mutta kuitenkin neutraalia, kieliopillisesti suhteellisen virheetöntä ja samalla kuitenkin kirjoitettu markkinoinnillisesta näkökulmasta. Näin yritys antaa itsestään huolitellun ja hyvän mielikuvan, kun teksti ja muu sanallinen viestintä on kunnossa.

IdeaTasku auttaa mielellään tekstien suunnittelussa ja tuottamisessa sekä pohtii tarvittaessa myös kuvien merkitystä ja valitsee sopivat kuvat tekstiä täydentämään.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Nettisivujen ja sosiaalisen median päivitykset syövät myös yllättävän paljon yrittäjän ja/tai yrityksen resursseja ja pahimmillaan epäonnistuneella tai kiireessä tehdyllä nettimarkkinoinnilla voi olla negatiivisia seurauksia.

Useimmiten tilanne on kuitenkin se, että huonolla nettimarkkinoinnilla ei saavuteta mitään. Kannattaa siis tehdä suunnitelma markkinointinsa tueksi ja miettiä, voisiko tekstin lisäksi tai ohella käyttää jotain muuta tapaa viestimiseen. Pyydä apua, kun etsit itsellesi sopivaa markkinointiratkaisua.